Hejsan Hoppsan!

Usch vad tråkigt att skriva om den här ryggen varje dag men det är det mitt liv kretsar ikring nu känns det som?? Går ju bara hemma, rastlös och uttråkad :( Och inget roligt har man fått höra heller :( usch o fy....

Är fortfarande stel i ryggen och har värk men är kanske en aniiingens bättre tillfälligt ibland iaf?? Svårt att säga men jag kan ju inte göra så mkt innan jag känner av det. Vad är det liksom?? Jag vill att det skall gå över av sig självt... tycker inte om att höra prat på doktor osv :(.... vill inte....

Igår slog jag in lite fler julklappar och la under granen. Bla Keenahi´s... haha den fick han ju syn på imorse och blev lite sur för att han inte fick öppna. Du får vänta till julafton lilla hjärtat ;o)

Titta på de här bilderna - my sweetie ;op...

   

Här ligger han och snosar lite försiktigt på hans största paket.
På 3e bilden försöker han sparka lite på det ;op




Här har han blivit sur och låtsas att han har gett upp



Och här har han precis sparkat till den så att den flyttade på sig lite.
Ser ni vad det är? ;o)

Hahaha <3


Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

Men Lina dra till naprapaten, svårare än så är det inte! :) Det går inte över av sig självt... Pusssss

2008-12-18 @ 15:16:24
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Malle

Haha så söt han är, usch de låter inge bra med ryggen, saknar ju dig på jobbet hörru! Kram

2008-12-18 @ 19:56:19
URL: http://www.metrobloggen.se/malinasklund
Postat av: Evelina

haha fan va söt han är då :D

2008-12-18 @ 20:04:29
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0