Hallå Hallå

Blev att vara hemma idag också. Kändes ganska bra när jag gick upp på toa imorse vid 8 men efter att jag hade sovit en stund till. Aj aj aj :( Var tvungen att gå ut med Keenahi idag oxå. Erik började tidigt i skolan och kunde inte hjälpa mig tyvärr. Men jag hade behövt det upptäckte jag. Kunde knappt böja mig ner för att ta upp skiten efter honom... suck... och torka honom när vi kom hem igen då han blir så blöt av allt slask ute... usch gick inte så bra :(... så nu sitter jag här med världens värk som en gammal gumma.... jobbigt att räta på ryggen.... blä!!!

Eriks föräldrar var nyss här. De gjorde mig en jättetjänst och hämtade mat och glukosaminer till Keenahi. Så himla snällt! Så slipper han gå hungrig när matte knappt kan röra sig, och absolut inte bära :( snyft synd om mig nu!!!

Kan inte någon säga något eller göra något för att få mig på bättre humör?? Lite skvaller eller nåt?! Vill bli glad!!!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Elin

lilla søta lina då...inte ska du ha så ont nu nær de e jul o allt...=/

hoppas du snart ær bættre!! puss

2008-12-17 @ 12:30:56
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0