Hahaha

Vad hände igår liksom??? Hade 152 läsare? :-D Haha vad roligt! Diskuterade med syster igår just om det. Att jag inte fattade så mkt vilken linje jag skulle följa osv - haha jag vet lite dum dum så ;op. Och jag brukar ha ett snitt på ca 47 när jag fatta var jag skulle titta. Men igår fullkomligt exploderade det tydligen! Really fun! :-D Undra vilka ni är som läser? Lite nyfiken blir man allt :-) Skoj!

Idag så skall jag träffa en alldeles underbart duktig fotograf! Skall bli skitkul. Är en hon och jag skall hem till henne vid 14. Jippie! Hoppas på att det blir kul och skitbra bilder! ;op

Ikväll blir det sedan bowling med grabbarna och Malin. Se om man får glänsa eller åka på ravdäng som man säger ;op hahaha......

Tog många fina bilder igår när jag och Malin var ute med vovvsingarna. Tyvärr så dog batteriet igår eftermiddag så det har fått ladda under natten. Skall lägga in bilder sen. Tänkte även lägga in bilder på mina julgrupper som jag fixade med hela natten tills idag :-D Erik satt vi datorn och jag hamnade med juldekorationer... gick och la oss halv 4 (!) hehe....

Nej nu blir det ut med Keenahi på en promenad i snön. Ser ut att bli fint väder idag också!

Yeyy!



Jag & Älsklingen i Mallorca i somras - fin utsikt hade vi från soltaket på hotellet ;o)

Kommentarer
Postat av: Syster!

Det är väl mina 74 som gick in på din kanske när ja skrev att dom skulle kolla dina kort ;) hahah, miss u! PUSS!

2008-12-13 @ 11:32:27
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0