Bonde Söker

Nu är det Bonde Söker... :-) Fast de har ju valt och så... nu skall vi få se deras resa. Vissa fastnar i mitt tycke vissa andra om man säger så... hum hum...

Har fotat lilla Charisma bus idag :-) Så gullig. Fick spel på granen förut! Haha...

Och vet ni vad jag upptäckte??!!! Charisma Cinderella den lilla fulingen satt under granen och filurade. Böjde mig ner och kollade vad hon höll på med och vad fick jag se???!!! HON har redan öppnat ett paket!!! Den lilla ungen... busungen... haha så jag fick tejpa igen det lilla kikhålet så får jag hoppas att hon nu orkar hålla sig till Julafton. Hahaha så söt det lilla puckot!

Bildbevis:



Efter min lagning ;o)



Hahaha....

Sedan får ni lite bilder på min vackra misse och hennes möte med granens kula ;op

   

   

Innan detta så gosade hon till sig i soffan ;o)

 



Och Keenahi leker kurragömma :-D



Hahaha....



Puss Söstra Mi <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0