Beautysleep?

Njaae nästan iaf ;o) Sov väl hyffsat bättre idag. Men jag drömmer så f*bannat så man är ju alldeles svett när man vaknar! Drömde ngt inatt som jag skulle komma ihåg och berätta om men tro f*n att det är borta ur skallen! Usch o suck....

Nu blir det iaf snart en härlig upp piggande dusch! Fick i mig lite frukost idag oxå - inte dåligt! Har svårt att äta tidigt men jag måste bli bättre på det - man mår helt klart myye bättre då!

Idag vill jag åka och kolla i lite affärer. Lovat syster lite inflyttningspresenter nu när hon flyttar. Hoppas bara att jag hittar det jag söker!

Skall se om jag kan få en date med min vackra Elin ngn dag här oxå! MÅSTE passa på när vi är hemma båda två och inte gå om varann. Miss her*

Ikväll skall det även kollas på bilder och fotas litegranna - kul! =)

Neeee nu skall jag bli fräsch!

KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0