Long long time ago

Ja usch vad det var längesen igen nu känns det som. Har så svårt att hinna med att sitta här och skriva av mig. Nu har jag en diskmaskin som är igång, en tvätt som skall plockas ur och jag ska snart bege mig till jobbet. Går 12-21 idag.

Igår var söta H här och vi gjorde stan osäker :). Jag fick shoppa av mig lite! Yes! Fick ett par sjuukt snygga skor ifrån Footnews. Svarta platådojjor med hög klack :) wiiie I love them! Bild kommer snart! Köpte även ett par solbrillor, äger inga sedan tidigare då jag har svårt att hitta några som passar mig och mitt ansikte men nu tror jag att det ville sig! Köpte även lite smink - very nice. Var nära på att köpa ett par klänningar ifrån Gina men avvaktade dem. Köpte däremot en top som jag skall ha som kort klänning ifrån MQ. Bilder kommer så småningom som sagt :).

Känner mig lite galadare nu när jag har fått unna mig lite må bra saker ;). Har fortf en del som jag vill ha/vill fixa men det tar vi en annan dag.

Nä måste väl ta tag i det nu, ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

ooo va roligt o shoppa..e oxå sjuuukt sugen...men får vænta tills mina personalklæder kommer så ja vet va ja "behøver";) puss

2008-04-03 @ 11:44:25
URL: http://elinjd.blogg.se
Postat av: Nathalie

Härligt!!!

2008-04-03 @ 22:15:38
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: Emma

Hej söt! Tänk att jag hittade din blogg :D Roooligt! Hoppas allt är bra med er! Take care! Puss

2008-04-04 @ 17:02:46
URL: http://www.damajeto.se/hundarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0