Sugar

Goderafton mitt herrskap hur mår ni idag?

Jag mår fint tror jag ;) Var på en liten upptäcksfärd i skogen m Keenahi förut och när vi kom hem så fick han ngt stolleryck och bara sprang runt runt här hemma =) Haha gud va jag skratta! Så förbaskat söt! =D

Gick bra i skolan idag. Var ordentligt kreativ vill jag lova ;) Inte en bukett du köper i butik kanske - den va väl lite extrem men intressant ;)

Var till frissan idag med och nu känns det bättre. Hon är så duktig den tjejen som jag hittat här i Stenungsund! Jättetrevlig och mysig =) Och snabb! Inte van att bli klar på timmen liksom ;) haha! Redan bokat in nästa besök när jag kommer tillbaka efter praktiken. Då ska vi fixa mej innan en utekväll - hehe längtar!!! =D

Idag är det premiär för IDOL!!!! Yeyy =D

<3



Gammal och suddig bild på 2 nyduschade brudar
&
en snygging i bakgrunden
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0