=)/=(

Idag är det första praktikdagen! Det sätter vi ett =) för!! Är nervös men hoppas på en bra, rolig och lärorik dag!

Sedan så hade jag fått ett svar på en lägenhetsannons som jag mailat om i veckan. Skulle va visning imorrn på en lgnht i Ksd. Letar ju redan eftersom jag behöver lägenhet vid årsskiftet. Jag var varmt välkommen på visning men lgnht var djurfri. Smsade henne och skrev att jag hade djur som jag även hade skrivit i mitt mail på annonsen. Men det gick tyvärr inte pga allergi. Usch blir så besviken!!!! Kan de inte läsa igenom mailet ordentligt innan de svarar =(( så det sätter vi en =( för!!!!

Men men bara att fortsätta söka boende!

Ha en bra dag

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0