Jöbbiiiigt!

Tillbaka till mitt problem om beslut som skulle tas. Detta handlade om dansen som jag går.

Jag missar massor pga mitt jobb så jag visste inte riktigt om jag skulle sluta helt. Det tränas ju inför en uppvisning och jag känner att jag missar så mkt så att jag inte kan satsa och få till det bra inför detta vilket är supertråkigt!

MEN!

Efter att ha pratat med älskling och gråtit en skvätt emot hans axel så kom jag till insikt att jag inte vill skippa det PLUS att jag lagt nästan 2500:- på dessa 2 kurser. Jag har beslutat att jag skall fortsätta i Raggan på tisdagar och måste skippa Housen på söndagar. Och detta är för att jag kommer att missa så många ggr på Housen och kommer ha svårast att ta igen inför uppvisningen.

Detta är mkt tråkigt då jag älskar Housen och har en grym instruktör men men vad gör man inte när man måste göra ngt?? Vill inte sabba för andra och fixar inte att missa så mkt och försöka göra ngt bra av det. Segt värre....

Jag har iaf världens bästa älskling som kom med de helt rätta orden, kramade och tröstade. Sa även en hel del kloka ord - som jag f ö tyckte var mindre kloka fast JA han hade helt rätt i det han sa... haha nu rör jag ;o) Tack vare han och vårt samtal så kom jag till ett beslut. Och ett beslut som trots allt känns bra.

ÄLSKAR DEJ - DU ÄR BÄST
<3


Var till Raggan idag och det visade sig att dansen var de klara med och JA jag hade missat en hel del! Men jag gillar dansen och stilen - I digs Ragga!!! <3 mkt gör nog oxå att man har en gryyyym instruktör - she is tha shit! Haha =).. älskar hennes stil! Vill träna och få in den jag oxå, inte va så stel utan bli mer loose och raggisch - go with the flow typ =) haha...

Har inte många ggr kvar och fick reda på att det väntar 2 uppvisningar till inom en snar framtid INNAN den riktiga uppvisningen =) tell you more later! ;op

Men det känns gött att dansen är färdig för det innebär att jag inte har något nytt att lära mig utan behöver bara finslipa och träääna! Och jag tror att jag kommer att fixa det - jag SKA fixa det!!!

Yeah Man!!!

=op

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack så mycket tänkte lägga upp lite fler från samma session sen :) Så det är bara att titta in lite då och då. Så du är också modell. Hur går det för dig ?

2009-03-18 @ 07:22:26
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0