Nu va det kvälla!

Har precis ätit mkt god mat som erik lagat. Superb!

Han o angelica tittar på hockeyn, ja har oxå kollat lite men passa på och satte mig här nu då jag tänkte lägga mig sen. Trrrööött...

Armen är inte bra än. Har vilat den så gott jag kunnat idag... har inte lyft något utan bett om hjälp osv.... Dansen fick jag endast sitta och titta på.. mkt tråkigt men bättre det än och göra sönder sig ännu mer??

Nu skulle jag vilja att något bra händer mig!!! Behöver lite tur nu... känna mig uppskattad, omtyckt, uppvaktad, lite lätt bortskämd och det allra viktigaste kanske - va glad och må bra ;o)

Tänk om man kunde vinna lite pengar?? Dte skulle ju inte lösa några problem - kan ngt faktiskt men det skulle iaf ge lite lycka och glädje just nu!!!

Hoppas hoppas verkligen jag får en bra påsk med god mat, mkt skratt och INGE ont någonstans! Det vore ju alldeles supert dä!

Är trött på att klaga nu! Men det blir väl lätt så ibland.... inte meningen o göra er negativa.. hoppas ni orkar läsa ändå ;o) Vi hoppas på att det blir bättre snart helt enkelt!

Sov så gott mina tulpaner!

<3



*S A K N A*
<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaa det är tråkigt =/ Men eftersom vi hade så sjukt jävla kul osv så va det inte alls kul att åka hem i söndags.. Men vet du vad? Så fort jag inte ska göra något och inte du heller nån helg så kommer jag helt enkelt.. Så enkelt är det :D :D Hoppas det blir inom kort <3 hahah ja denna värken.. Ont i axel, lock för öronen, huvudvärk och ont i ryggen.. Märks inte att vi är runt 20 (du är +20) ;D Love u baby, Kyssa

2009-04-07 @ 21:53:58
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Usch då.. låter ju inte alls bra.. Jag kan tänka mig isf att det är en nerv som hamnat i kläm.. Se till att få masage.. ;)



Hihi TACK! Ja jag hoppas jag blir snygg i den hehe :P



KRAM!!!

2009-04-07 @ 22:59:39
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: dess

Hoppas det blir bättre med armen stumpan :) can't wait for den 18e :D slog mig idag att det snart är dansuppv. :S supernervös redan :D uuusch :P ps erik verkar vara en pärla till kock, trevligt ;) (Y) pusssar !!

2009-04-07 @ 23:30:14
URL: http://desssan.blogg.se/
Postat av: Emma

vännen, jag tycker du ska uppsöka en massör eller naprapat. det låter som om du har något besvär me låsningar eller muskelknutar, som behöver lösas upp. Kolla på det! Det kan bli bättre. Jag lovar. Kraaam

2009-04-08 @ 00:46:12
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej vännen :D

hehe tackar, måste ju göras nångång. Nu får dom visserligen inte vara ute på balkongen själva men som du säger så kan dom vara jäkligt snabba så ska göra som du säger och sätta dit ett kompostgaller. Ahh jag hoppas det gick bra för kissen.

Jo absolut, har du kikat på dem som vi fotade här sist? Några du vill att vi ska retuschera från dem? :) Jo det tycker jag å, vill få upp lite nytt där :D

Och fota mer tycker jag absolut :D



Kramar

2009-04-08 @ 10:55:27
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0