Mot ljusare tider! :)

Satt och kollade igenom mitt bloggår för 2011. Inte var man särskilt aktiv där heller. Haha :)

Mycket har hänt sen sist och mycket kommer att hända! Nytt år har börjat och vi går mot ljusare tider med allt va det innebär.

Har många fina vänner som omger mej med kärlek, stöttning och uppmuntrande ord. En fantastisk familj och en helt underbar pojkvän. Mmmm blir alldeles varm i själen när jag tänker på det <3

Sedan november har jag haft problem med ryggen och är fortfarande sjukskriven. Vet ej vad det är bara fruktansvärt ont. Stått på mkt mediciner såsom paracetamol, diklofenak och olika morfinpreparat. Skall på åb snart så får vi se va de säger!

Är så trött på att vara sjukskriven!! Är så trött på att va sängliggande, att knappt orka göra någonting.

Jag vill ha mitt liv tillbaka igen. Jag vill gå långpromenader med min hund. Jag vill gå ut och dansa asset av mej! Jag vill tillbaks till gymmet och träna för allt va jag är värd! Jag vill jobba. Jag vill resa. Jag vill göra allt som gör mej till jag och fylla mitt liv med just LIV!

Så det jag gör är att kämpa. Försöka övervinna smärtan och värken. Det är allt annat än lätt men jag gör ett försök iaf, jag ger inte upp. Vägrar att ge upp!

Och mycket som ger mej sådan oerhörd styrka i det här är mina vänner, min familj och min underbara pojkvän <3 Så mkt som alla har gjort och gör för mej för att hjälpa är helt ofattbart. Sådan omtänksamhet och värme och KÄRLEK som jag blir överröst med dagligen. Obeskrivligt vad allt betyder för mej - orden räcker inte till <3

Så även fast varje dag känns som ett enda mörker av fruktansvärda smärtor så försöker jag ta fasta på allt som betyder något för mej och gör mej glad, varm och lycklig. Detta hjälper och kommer att hjälpa oerhört mkt.

Snart är Lina back on track igen till fullo! ;)

JAG ÄLSKAR ER!

Pyss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0