Headlines

Hej på er alla fina läsare som plöjer igenom min text dag för dag ;)

Sitter just nu och tittar på Top Model och får inspiration. Så sjukt sugen på att plåta! Något mer jag är sugen på är att träääääna!!!! Har sån träningsabstinens så det finns inte! Blir galen snart tror jag!!! Vill ut och springa, gå på pass, styrketräna - ja allt!! Vill bara komma tillbaka och va som vanligt igen - saknar det :( Usch att detta skulle va så långdraget med ryggen hade jag aldrig kunnat ana den dagen då jag insjukkna... fy fan alltså....

Något som var kul idag var att en kollega till mej frågade om jag ville göra hennes brudbukett till sommaren! :D Wiiiie!! Ååååh va kul!! Så nu har jag 2 brudbukettsbeställningar detta år hittills. Underbart! Skall även göra corsage + näbbukett till henne. Så här ska spånas idéer!! 2 helt olika beställningar men såååå såååå kul!! LOVE IT!!

Hade även min fining Ingrid på fika här idag. Inte setts på några dagar så hade lite att tjöta om ;-)

Nu är det snart dags för Greys, promenad med keenie och kanske skulle ta å baka lite mer idag?? Tihi får se vad jag orkar med. Behöver byta i sängen och tvätta oxå om det finns tid... hmmm får se va det blir med allt ;-)

Puss på er!

Kärlek!!



Jag och min goding Josefine från förra våren.
Fotat av Christer P

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0