Run and Hide!

*Box 75 minuter

*Kettlebells 75 minuter

*Powerwalk 30 minuter

*Springtur 15-20 minuter

Min träning för kvällen - underbart!!

På powerwalken och springturen var Keenahi med :) Tog oss en tur upp till jobbet å tillbaka, behövde lämna lite grejer där..

Imorrn ska jag träna igen, så himla gött! Min terapi för själen vill jag lova.. har så mkt energi som bara vill UT ur kroppen - både bra å dålig.. och träningen hjälper mej massor... Har aldrig riktigt trivts med mej själv heller hur jag sett ut osv men är på go väg nu tror jag i rätt riktning - å det är inte helt fel vill jag lova ;)

Är ledig imorrn och då blir det en tur till optikern, tänkte även lämna in några skor som behöver fräschas upp, nya klackar osv så att jag kan fortsätta att skaka rumpa på helgerna ;)

Sov så gott alla sötnosar

<3





Googlade lite förut - gilla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0