Mobbad?

Pratar om det på nyhetsmorgon och frågan som ställdes var: Har du blivit mobbad?

Ja det har jag.... men det pratar vi inte om idag!

Tog mej en välbehövlig sovmorgon idsg.. hade nog kunnat sova bort större delen av dan om jag inte hade en massa saker att göra. Har haft hostattacker halva natten oxå så jag behövde verkligen få sova lite.. det som jag fick så att säga...

Mina knän är jätteblå efter träningen igår och även ena handen.. haha det syns att man gjort ngt.. ser dock misshandlad ut men nej jag har bara varit på box :-D hahaha... fattar inte att jag får så lätt blåmärken! Syntes på knäna redan direkt efter övningen UNDER träningen... herregud....

Heeela kroppen är verkligen öm! Varenda liten muskel.. mumsfilibabba! ;-D hahaaha...

Nu skall jag strax ta mej ut med Keenahi och sedan S T Ä D A!!!!

Ikväll bär det av till gbg och på kurs - hoppas på en kanonhelg!!

<3



Min Lilla Prinsessa

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0