It´s cold around me

Den här helgen har det varit fullt upp! Jobbat och haft jour den här helgen... oj oj oj vad vi har jobbat! Jouren talar om för en att man lever iaf var så säker på det! Är heeeelt slut! Har knappt hunnit äta på dagarna och absolut inte hunnit gå på toa.. hmm inte kul! Men det har gått bra iaf och nu är den över ;)

Igår så var det premiär för årets första dopp! Tjoohoo va kul! ;D Det var över förväntan oxå! Inte alls särskilt kallt om jag jämför med tidigare år då jag badat på 1a maj. Iår fick det bli valborg ist. Så nu kan årets badsommar börja ;) tihi!

Var en sväng till Månen igår oxå. Spontana som vi är jag å J ;) Haha! Så det va kul att få dansa lite.. fast ganska kass musik den här gången =/ det va minus och tråkigt!

Imorrn är jag ledig som skönt är! Mumma! Kanske blir ett bad vem vet? ;) hehe...

Annars i veckan är det jobb å träning som gäller as usual.. sedan får vi se va mer det blir.. kurs till helgen men nu tar vi en dag i taget te å börje mä ;)

Pussas

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0