Here Kitty kitty!!

Jaaa niiii va ska man säga om denne jöbbnatta da...?? Jooo att jag fick jöbbe 15-07 dvs 17 (!) h... härligt dä! ;op

Just nu håller jag på att koka ägg för jag måste ha frukost! Hungriiii! Ska iväg och plugga med Ingrid sedan! Väntar på att hon ska höra av sej när hon vaknat.. får se om jag kommer å sova nåt innan dess?

Natten gick bra iaf! Mkt dropp, lite tråkigheter som hände men mestadels bra...

Längtar till träningen ikväll med min Josselinis! Så gött med dubbla pass å så bra träning! Me like!!!!

Nej nu är det kanske dags å ta en kik om ägga är klara! ;op

Pussen

<3

* Störst * Bäst * Vackrast *


Kommentarer
Postat av: Fia

MM mycket svårt.. Men men..

Puss på dig <3

2011-05-10 @ 21:21:12
URL: http://hjalpjagarfet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0