Fullspäckad dag

Gick upp tidigt idag för att jag skulle till optikern. Men så ringer de sen och avbokar då hon är hemma med sjukt barn... fuck it då kunde jag ju haft sovmorgon =/ well well får kanske det imorrn ist ;)

Var till frissan en sväng vid 11 och blev blondie igen, mkt gött... Sedan gick jag en sväng på stan, fixade mej bla ett par träningsbyxor.. välbehövligt!

Kom sedan hem, lagade mat och fick sedan frågan om att följa med på playdejt. Of course!!! Så jag, Ingrid å vovvarna begav oss till skogen och grustaget. Riktigt härligt, solen kom fram oxå! Så nu ligger Keenahi och frustar i köket ;)

Matte skall oxå frusta av utmattning sen, dags för box 60 min ikväll. Har så träningsvärk så jag kan knappt gå!! OMG säger jag bara!!! Men men lika bra å hålla igång å inte ge sej ;)

Pussah

<3



Jag å Keenahi i grustaget idag

:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0