Våfflor <3

Idag invigde jag mitt våffeljärn! Tihi kände mej sååå duktig som kunde grädda dem alldeles själv ;) Nu tänker säkert många att hur svårt kan det va??! ;op haha men när det gäller mej så kan ALLT gå fel! Haha! Så blev allt litte stolt över mej själv att jaaag kunde sjääälv :D

Gjorde dock ganska många.. eller det blev ett torn med våfflor. Haha som jag inte vet vad jag ska göra med nu :) Kan man frysa in våfflor? Hmm kanske borde testa - synd å slänga jue :op

Fick bli vispad grädde och frysta hallon/blåbär til. Mmmmumma va gott det var! Nomnomnom ;)

Men nu är jag PROPPMÄTT!

Arbetsdagen idag har varit hektisk men vi fixade även denna dagen och kom tom därifrån i tid. Inte vanligt när man har en helg med mycket :) Då händer det att man får jobba över både 1 och 2 timmar.. så det gjorde vi bra! :D

Imorrn är det leeeedigt! Jobbar endast torsdag den här veckan. Plus lördag å söndag som florist :) Ska bli skoj! Blir nog träning imorrn på dagen :) Sedan kl 17 skall jag och J på magdans. Det är gratis-prova-på så tänkte se va hon tycker om detta. Jag vet ju redan va jag tycker men lite dans får jag ju inte nog av så ;) Bevis på det är ju bara att jag gick ut och dansa igår trots jobb idag ;) Dans dans dans!!!!

Box på tisdag oxå - redan bokat såklart ;D love it!

Nu va det allt bra skönt å ligga i soffan å bara njuta av att man inte behöver ställa alarmet imorrn ;)

Puss mina hjärtan

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0