Rövaaaa!

Idag tog jag mej en promenad bort till KMTI för att sedan gå på ett spinningspass i 45 min. Gick därefter hem oxå. Tar väl ungefär 30-40 min att gå. Gjorde mej göttansgött dä!!

Svetten rann (!!) idag när jag körde. Skiitgött! =D Vet inte var jag får energin ifrån men så fort jag börjar känna mej trött eller att det gör ont så tar jag i liite extra. Blundar, lyssnar på musiken och försvinner in i den.. musiken gör mej stark.. basen, beatet... mmmm I love it <3

Imorrn kommer jag att ha go go gooo träningsvärk, det känner jag redan ;) Har väl inte stretchat så bra efter att jag kom hem kanske men va så hungrig så prioritera det ist ;op

Nu njuter jag av premiäravsnittet av Greys och Ben & Jerry <3

Kommer att somna gott sen

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0