Perfa!

Igår var det en perfekt fredag heeeela dan! :) Så glad så glad över detta! Var ute å sprang med Minja på dagen å tog sedan Keenahi på en rask promenad därefter så idag är man mör å go i benen. Å idag är det Lift it som gäller kl 15 - gilla! =D

Kvällen igår hamnade jag på stan med goingar. Det va riktigt trevligt å kul. Var å spelade biljard å drack lite osv. Jag totalsuger på biljard men jag tycker faktiskt att det är kul. Blir bara så nervös å vill va bra å då blockerar jag mej. Som det där vanliga jag lätt gör - nedvärderar mej istället för å höja mej... men men jag MÅSTE bättre mej! Så jävla tölig å tröttsam när jag håller på så... för omgivningen främst... Men hur som så tyckte jag att det va kul även om jag kanske inte gav intrycket av detta - sorry ;op

Idag är det lördag och skulle egentligen varit på kurs i helgen men kunde inte det den här gången =/. Så ikväll blir det EGO-kväll med mitt hjärta Josefine och det ska bli så kul å mysigt!

Snart dags ut med hundarna - är visst vår ute idag ;)

Puss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0