Nom nom nom...

Laddar inför halv åtta hos mej göttans hemma hos Sara ikväll ;) Mums va gott det SÄKERT kommer att bli! ;D

Jobbat idag å det gick bra, dagen har gått i ett så den gick undan må jag säga! Sånt giller vi ;op

Tänkte på en sak idag.. tänk att små små saker kan göra en glad ibland.. ibland krävs det inte mkt förrän man ska bli glad i hela kroppen å känna ett underbart lyckorus.. som tex ett telefonsamtal.. inget speciellt, bara ett vanligt "hur är det" typ... fick ett sådant idag och det gjorde mej glad :) tihi! Litte knäpp ä ja allt kanske men kände för å skrive dette idao ;op hahaha...

Vet inte om det märks men lite lätt övertrött är jag allt med! Tjofaderittan hej.... haha tsss...

Hum hum hum... har inge vettigt å skriva... gaaah trött jag blir...

Jag å Keenahi skulle ha blivit fotade imorrn men det får ställas in tyvärr för det är skitväder ute! Snöar! Igen! =// Och sånt mår inte kameror bra av.. ajsing bajsing! Så det flyttas fram till nästa vecka istället så hoppas vi på strålande sol och en kanondag! :D

En STOR kram och en RIKTIG slängkyss till er från mej

;D

Byyyyye

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0