KMTI + Magdans

Var och körde biceps - triceps - bröst - axlar  med en hottie förut ;)
Tack för passet!
Så gött å träna å alltid trevligare med sällskap! :)

Sedan var det bara att sadla om för magdans och shake shake! :) Hann med en promenad i solen med Keenahi innan och det var alldeles underbart. Fasen va gött detta är med denna soool :)
Den får som sagt saker å ting att kännas lite lättare....

Magdansen gick bra. Var kul att få göra det igen, var ju ett bra tag sedan sist. Nu var det ju prova-på så det var väldigt basic men jag gillade att få höra musiken, rytmerna och skaka skaka skakaaaa ;)
Kände att jag saknat det litte faktiskt...

Nu ska jag dammsuga, ser ut som om saharaöknen har flyttat in... bläää va trött jag är på all sand o grus!
Men men det är ett fint vårtecken iaf ;)
Tihi!

Fick precis ett samtal om jag ville komma på lite måndagsmys så här på kvällen så varför inte ;)
Dammsuga - rasta Keenahi - sen iväg till fina tjejen M :)

Kyssah

<3



Shake ya body like a Bellydancer

;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar ; jofan :) det är helt okej med mig..

Vad gör du en dag som denna då? :)

2011-03-28 @ 19:40:50
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0