Fiiint dä bliiir :)

Hållt igång hele dan med diverse saker! Fint blir det nog när det är klart iaf :) Dammsuga och städa garderoben kvar å diska :) Dutti tjej - jaaa daaa! :)

Blir en lugn kväll ikväll tror jag. Bara vara.. ids inte hitta på något särskilt, vet inte varför men ibland kan jag tycka att det är gött å bara va... ibland....

Lyssnar på Melissa Horn och drömmer mej bort. Låter tankarna sväva.. finns mkt att fundera över, beslut som skall tas osv osv. Vissa saker har man börjat inse att det är dags att ge upp, sluta hoppas.. men inte riktigt än det kan jag inte.. behöver följa min magkänsla för den brukar ha rätt... på alla sätt...

Detta är bra men samtidigt lite läskigt och jobbigt eftersom jag så ofta brukar ha rätt.. så är det något jobbigt osv så är det inge kul att magkänslan har rätt alltid.. Men är det något som blir bra i slutändan så giller jag den ;) Invecklat men jag fattar va jag menar iaf ;op

Tänker ofta på Stenungsund för att börja byta ämne lite.. Det va inge jobbigt. En helt underbar tid på alla sätt :). Saknar människorna, saknar staden, saknar festen och utekvällarna, saknar skolan, saknar havet, saknar allt... Men den tiden bär man med sig som ett fint minne :) Det kommer aldrig att bli detsamma men man har möjlighet att återuppleva det på liknande sätt iaf... åka och hälsa på osv osv... KUL var det!
Tack alla inblandande för en av de bästa tiderna i mitt liv! <3 =)))

Kom å tänka på en sak när jag kollade mina statusuppdateringar på fb eller inlägg här.. Många gånger kan jag verka bitter, ledsen osv osv men överlag mår jag faktiskt riktigt bra.. Men livet är ju så - det går upp och ner. Jag är en sådan som tänker mkt och det gör det kanske mkt jobbigare oxå. Men jag måste få tänka.. ibland älta, analysera osv osv... Det är mitt sätt att ta itu med saker...

Prata om det gör jag oxå.. kan inte va tyst.. kan inte hålla det inom mej.. det måste ut för att försvinna eller iaf för att bearbetas till det lättare/bättre..

Allt löser sej... Jaaa daaa... Det är något som jag vet... Tänker man på det så går det lättare och känns lite bättre... Tro mej det är sant ;)

Jag är glad & positiv som person så när det inte är så så vill jag få bort det direkt för det är inte jag och är det någon som jag vill va så är det mej själv ;)
Tihi...

Pussah

<3



Just Me ;)
Tihi!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0