Dreams

Gud vad jag har drömt inatt! Och sovit dåligt! =/ Vaknat - sovit - vaknat - sovit... hållt på så heela natten! Hmm konstigt? =/

Drömde imorse att jag kom hem till min lägenhet och namnet på dörren var ändrat och min nyckel passade inte längre. Lägenheten var uthyrd till någon annan UTAN att jag fått den informationen! Jag kom bara inte in i min lägenhet och jag var som om jag var raderad - fanns inte.. jätteskumt! Och jag blev alldeles frustrerad, rädd och ledsen i drömmen! Försökte ringa hyresvärden men fick inte tag i dem osv osv... Massa mas och skum dröm!

Haha ;)

Som det ser ut så är det blå himmel ute nu iaf! Perfekt på en ledig dag som denna! Igår eftermiddag var det ju grått, iskallt, blåsigt OCH snöade =((( uuuh så vill vi inte ha det!

Skall ta mej en morgonpromenad med Boffen om en stund. Sedan blir det träning KMTI och magdans idag :) ska bli skoj! Har oxå tänkt att ge mej på mina garderober med kläder och stääääääda! Just nu är allt bara intryckt och det ser förjä*ligt ut ;op! Usch! Nej så lite ordning å reda måste jag se om jag kan få te! :D

Hoppas att ni får en bra dag

*Love*

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Fin blogg!

Allt bra denna måndag? :)

Ha en underbar dag / Natalie

2011-03-28 @ 10:02:11
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0