Hästens ortopedi & Digestionskanal

Idag har jag varit på kurs. Kan iiingenting om hästar så detta var riktigt intressant! =) Höll mej vaken hela dagen tom - inte dååligt ;) höhö...

Så nu har man fått diplom/kursintyg och ämnena som behandlades var:

Anatomi
Diagnostik av hältor
Tillväxtrelaterade ortopediska problem
Traumatiskt orsakade ortopediska problem
Infektiösa/Inflammatoriska ortopediska problem

Hästens munhåla
Digestionskanalens anatomi
Kolik
Magsår

Ni fattar mycket va ;)

Kursen var mellan 9-16 och när jag kom hem sedan så hamnade jag i sängen å gosa med Isma å tog mej inte därifrån.. haha så det blev å vila i ca 1,5 h... därefter har jag diskat å plockat lite och inhandlade sedan lite gottit till ikväll. Fick bli tacos all alone... gött å inte göra ett skit idag faktiskt :) Bara mysa med mina gosungar <3

Imorrn är det träning med Josefine som gäller! Ska bli så gött! 3e gången vi är iväg den här veckan.. hurtbullar and I love it!! Så gött å ha kommit igång å hoppas att det håller i sig :) Piggare blir man och genom det gladare ;) Like like likeeee ;D

Inte sängdags för oss här än.. ska ut på en springtur med Keenahi oxå tänkte jag senare ;) Men säger nattinatt till er iallafall

Kyss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0