Massa Mycket

Det är massa mycket hela tiden tycker jag... tankar.. händelser... mmmm med mera.... :/

I helgen va vi iaf på instruktörsutbildning som var riktigt rolig! Mkt info under helgen och kände mej helt hjärndöd på söndag kväll men inte så konstigt ;) Träffat massa trevligt folk och några tjejer fastna man lite extra för :) Tror att detta kommer att bli SÅÅÅ bra!!!

Idag har jag och Keenahi varit ute och sprungit. Sprang drygt 40 min och det gick kanon förutom min bromskloss till hund! Han var inte på humör idag tydligen =/ men skam den som ger sej - vi tog oss runt pga att matte var myyycket envis ;op

Dags för mat å vila!

PUSS

<3

*Du finns i mina tankar 24/7*


Kommentarer
Postat av: Fia

Jaa ska bli såå roligt!!!! Ses imörrn smulan!! Puss och kärlek <3

2011-02-04 @ 22:37:23
URL: http://hjalpjagarfet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0