Oj oj oj....

Jag har inte varit här inne på evigheters evigheter.. Har inte haft tid, lust eller nåt.. eller det har faktiskt inte blivit av helt enkelt..
Vad har hänt då? Massor! En del tänker jag inte ta upp här utan det stannar hos mej och de inblandade men det har varit en mardröm som jag hoppas på att man skall vakna ur men tyvärr inte..... punkt där!!
Annars då.. jag har haft semester och den va fiiin fast kunde ha varit lite bättre väder, ingen riktig sommar iår tycker jag! Jag har hunnit med att gå på 2 bröllop och gjort 3 brudbuketter + corsage - Very fun!! :D
Jobbat på STCC iår igen och det är alltid lika roligt! Stå och titta på snygga bilar och mc´s en hel dag samt folk - hehehe liiike ;)
Umgåtts vääldigt mkt med fina vänner oxå. Finns några som står mej riktigt nära och betyder så oerhört mkt för mej - love ya!
Äsch va svårt det är att sitta å skriva så här då :p haha görtråkigt inlägg vart det ju! Men får skylla på att jag är trött och tankspridd... eller nö :p
Blivit många utgångar den här sommaren å det gillas myyycke! Ut och dansa asset av mej nästan varje gång! Fy satan vad bra jag mår när jag får dansa! Sån kick, sån njutning, sån känsla - sååååå underbart JÄVLA roligt!! ;)
På måndag börjar magdansen igen oxå och jag ska hänga på den här terminen tänkte jag :) Varit borta från det länge nu och känner för å börja igen, så det blir säkert bra...
Nej nu ska jag ta och gå till affären och se om det finns något vettigt att inhandla ;)
Pussen
<3
Innan ett stundande bröllop den 9e juli -
fyyy faaaan vilket bra bröllop det va sen!
;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0