Nattajöbb

Fick jobba 15-04,30 inatt.. Kände mej dyngrak när jag gick hem ;) Haha tur att man inte kör bil.. vilken trafikfara man skulle va då! När jag får körkort eller om (?) jag får körkort så lär det va mitt mellannamn sen skulle jag tro.. haha suck...

Natten gick bra iaf, full rulle... Ligger fortf i sängen å mornar mej lite... tröttis!

Idag ska jag nog handla å förbereda lite inför halv 8 hos mej som kommer att va hos just mej imorrn... usch usch så nervös men det blir som det blir ;op...

Vid 14 är det långpromenad med brudar å dogs som gäller. Hoppas Keenahi sköter sej å visar sig från sin bästa sida ;) Ska nog hinna med en promenad med fina J därefter å ikväll är det box!! Ingen partner den här gången men tror allt att jag drar dit ändå och hoppas på ett bra offer ;D

Hoppas att ni får en riktigt bra dag!

Nu är det dags att resa på sig å gå upp!

Maaaat!

;D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0