Prov nr 4

Idag hade vi prov nr 4. Nu kändes det inte så bra =(. Eller jag svarade på allt men kunde nog skrivit mer i vissa svar. Svårt att säga hur det gick poängmässigt men väldigt tveksam till full pott denna gång. Men klarat det det har jag gjort och lär inte ha så många fel...? Men det är full pott man vill ha.... jaja det märks...

Ikväll har jag tvättat, varit ute på promenad m Keenahi, lagat god mat och slappat framför teven. Jag och Keenahi gick och mådde gött i solen och den friska höstluften. Jag tog med mej sekatören och plockade lite allt möjligt inför lektionen imorrn + fredag. Ska sätta mej nu och skissa lite så får vi se om jag får några bra idéer =D

Nu är det kanal 5 för hela slanten som gäller för resten av kvällen! Så gött att rensa hjärnan lite och bara skratta ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0