Första "officiella" dekorationen

Idag fick vi göra grupparbeten = RIKTIGT ROLIGT!!!

Jag & Ankie jobbade ihop och vi skulle göra en dekoration som ska stå i matsalen på skolan där även folk utifrån får köpa mat och äta.

Vi bestämde oss för att använda material ifrån naturen så vi tog oss ut i solen och plockade lite allt möjligt vi kunde hitta :) Vi tog även björnbär och nypongrenar med även bär på. Ville ha lite saker som hörde till mat oxå som man kan äta och vad är bättre än bär då ;) tihi!

Den blev riktigt bra och var fruktansvärt roligt att få jobba och skapa ihop. Det är så mkt mer än bara blommor det här. Man blir som en konstnär, en uppfinnare, en inredare - ja myyycket =D Få skapa.... så underbart....

Så nu skall den stå där till beskådning - SÅ skoj! Vi var så glada :))

Nej nu skall jag ta och plugga lite inför provet nästa vecka sedan skall jag öva på att binda buketter tänkte jag, kanske göra någon dekoration oxå :)

LOVE IT!!!!!!!!

<3

Hade tänkt att lägga in bild här men hittar inte kamerasladden =(....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0