Omvälvande

Fick ett mail idag som gjorde att allt blev så konkret.. så definitivt... sååå över?

Trots att det känns riktigt jobbigt och riktigt ledsamt så är det bäst så.. för nu... i detta nu... Nu är det så här.. Nu vet ingen vad som kommer att hända.. Nu får framtiden utvisa... allt... man kan bara hoppas...
Men som tur är - allt löser sej....

Ikväll så ska vi gå ut här i Stenungsund och det ska bli kul :) Behöver få va glad och dansa och jag är verkligen glad över att få umgås med alla fina och rara härnere. Ikväll så är det jag och Maria som gör stan osäker plus att 2 frisörer från salongen där jag går kommer att joina oss =)

Hoppas på en TOPPENkväll!

Nu ska jag städa och fixa innan tjejerna kommer!

Kommer alltid att älska dej...

<3



Bild från när vi var ute för 2 v sedan

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0