I´m a bad girrl.. a bad bad girrl...

Sorry för dålig uppdatering ;) Vet att några är inne varje dag och då måste det va tråkigt att inte ha ngt nytt att läsa....

Allt går bara bra i skolan! Är lika roligt som alltid! Jobbat med brudbuketter den här veckan vilket har varit superkul! Idag hade vi marknadsföring/företagsekonomi. Var kul faktiskt... fick "starta" företag och jobba 2 å 2.. så det var skojsigt!

Igår va jag och tjejerna på Harrys och åt god mat + drack vin & cosmo :) Körde även Quiz och jobbade upp oss mot förra gången ;) hehe grymma!

Idag har vi varit på stan och shoppat lite.. jag har även fixat några skor som jag "dansat sönder" ;) Sedan tog vi även en fika - myyyys! Har sedan tvättat för fullt och när kl närmar sig åtta så beger jag och Keenahi oss bort till girrlsen för lite Idolmys - lovely <3

Har nu i några dagar suttit och fixat musik till min spotify så nu spelas det för fullt här hemma ;) Hehe jag gillert!

Lovar lovar och åter lovar att det kommer att komma bilder! Så segt att ladda in på datorn bara så sätter mej nog med det imorrn eller ngt - när tiden finnes ;)

Imorrn kväll blir det utgång med girrlsen! Hade velat åka till ksd men tar mej inte dit den här helgen så det blir paaaarrty all night long och göra Stenungsund osäkert istället ;) Love it!

Hoppas att allt är bra med er?!

Kyss

<3



Jag som "Blondie" förra sommaren

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0