Glad :)

Känner mej glad idag! Vilken härlig känsla ;)

Fick bekräftat lokal idag oxå!! Äntligen!! Så nu kan jag slappna av och BARA se fram emot mitt parrty!!!! Tar dock in bara 40 st så nu är det först till kvarn som gäller till alla mina inbjudna ;) Hoppas på att så många som möjligt vill!!

Så ikväll firas det med lite gottit - kände att jag var värd det ;)

Läste även kommentaren från förra inlägget som kom från min älskade Mami!!!! Blev sååå glad av att få läsa de där orden. ÄLSKAR dej och pappa SÅÅÅÅÅÅ mkt och ni betyder ALLT för mej!! <3
TACK för att ni alltid finns där och ställer upp! Ni är ovärderliga!!!
Jag är LYCKLIGT LOTTAD som fick dem som föräldrar - de är bäst :) <3

Trevlig kväll!!

<3



Min fina Prins som hoppar i skogen :) -
tagen med min nya kamera.
Blir såå fina kort
*thanx*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0