Liten Bambi

Fortfarande förkyld men mår mkt bättre idag och det är SÅ skönt! Vägra vara sjuk ;)

Idag fick Keenahi följa med till skolan och han fick va inne tom i klassrummet.
Han var så nöjd att han fick vara med - gullrumpan <3
Han är så lätt att ha med, bara ligger och säger ingenting.
Min lille prins <3
Fick höra att han var duktig och sånt värmer....

På lunchen så tog jag lite bilder med mobilen. Var så himla fiiiint väder!!! Blir så lycklig av det! Härliga vinter!
När det är såhär så ÄLSKAR jag snö & vinter :) Sol, klarblå himmel, snö och minusgrader. Mumma!!

Idag började Kicki våran lärare att ha utvecklingssamtal med oss. Haha kändes som när man verkligen gick i skolan ;)
Att få höra hur man låg till osv.... Hann inte med mej idag så det blir väl imorrn misstänker jag - ska bli intressant!

Ikväll så blir det hockey i Stenungsund :D Haha har inte varit på hockey på evigheter så det ska bli kul! ;)
Med finfina vänner oxå så det är ett stort PLUS! ;D

Pussah

<3





Min Prins idag

<3


Kommentarer
Postat av: mami

våran goa prins!Skönt för han i sitt rätta element,SNÖÖÖÖ:))

2010-11-30 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0