Big Girls Don´t Cry

Kvällen vart 1,5 period i ishallen, sedan blev det rödvin och tjejmys hos Malin - hehe ;)

Nu sitter jag och lyssnar på fin musik och tänker... Tänker väldigt mkt jämt.. är väl både bra och dåligt men det är sådan jag är =/. Mycket som händer och då blir det att jag funderar, resonerar, analyserar osv ;)

Har inte haft någon sådan musik i min Spotify men nu efter att ha fått en del skickat till mej så kom jag på mej själv idag med att leta eget... haha så nu har jag en lista som heter Lina Likes med ungefär 4 timmars sådan musik ;) Haha... sån musik som man tex har på när man tänker... när man myser... när man är kär... när man är olyckligt kär... när man är ledsen eller bara vill vara....

Den senaste tiden har varit väldigt innehållsrik på många olika sätt... har inte bara varit enkelt.. snarare tvärtom =/ men jag växer hela tiden som person och blir mer säker på hur jag vill ha det i livet.. Tappade bort mej där ett tag men börjar nu hitta tillbaka och känna igen mej själv och det gillar jag... tror även att omgivningen märker detta... och då blir det ganska tydligt på hur det varit - inte bra alls =/

Har dykt upp något som gör mej glad.. eller finns många saker men det här är en... trodde inte att det kunde hända så här.. men det gör mig nyfiken.. inget som ska kastas bort... något som kan va värt att se vad ödet vill mej.. bara framtiden kan utvisa...

Blev kanske ett flummigt inlägg nu?? Haha behövde bara skriva av mej... som sagt finns en del som pågår därinne och detta va bara en bråkdel utav det ;D Haha suck jag är makalös och rätt så knäpp ibland ;)

Meeen that´s me - Take it Or Leave it

<3



Foto: Christer P / X-Design
Makeup & Hår: Vicky
Modell: Jag

*Natti*

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0