Skrivkramp

Har uppenbarligen haft skrivkramp som suttit i läääänge nu ;o) Nej då men bloggen har blivit lidande det erkänner jag. Får se om jag lyckas skärpa mig eller hur detta blir.

Är för närvarande sjuk så det är inge roligt =(. Varit sjuk länge nu oxå. Var till doktorn i fredags och fick diagnosen ÖLI - övre luftvägsinfektion. Jaja se där ja... Så det blev hostmedicin och vila ordinerat. Fast bra att röra på sig och hellre sitta än ligga. Och undvika att prata - hur lätt är det då?!

Blev sjukskriven fram tom onsdag nu men blir jag frisk innan dess (vilket jag hoppas på!) så kan jag börja jobba. Som det känns idag så blir det inge jobb imorrn iaf =( bajs! Är så trött på att gå hemma och va sjuk och inte ha någon ork! Men men är väl att inse att man inte kan skynda på någonting utan får ta en dag i taget....

Inget muntert inlägg detta men iaf ett inlägg! ;o)

Ha det!

<3


Kommentarer
Postat av: elin

stackars gullis..=( hoppas du snart mår bra igen! saknar dig! puss

2010-05-02 @ 09:30:16
Postat av: virre

Ett inlägg iaf och då vet vi att du lever ;)

2010-05-02 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0