Clash of the Titans

Igår var jag och såg på den filmen. Jag tyckte att den var riktigt bra! Och att Sam Worthington spelade huvudrollen gjorde ju inte saken sämre! ;o) En ny manlig favortiskådis hos mig! Såg honom i Avatar och tyckte att han var bekant igår och var nöjd när jag kom på detta! Gilla gilla!

Är fortf förkyld men mår bättre nu så imorrn ska jag jobba! Äntligen får man väl säga! Varit sjuk alltför länge nu! Missat massa roliga saker oxå =( orättvist!

Men nu får det bli nya tag! Och den här helgen skall bli underbar!

I eftermiddag ska jag nog ut och spåra med Keenahi, Ingrid & Carlos. SÅ roligt! Ingrid & Carlos har kommit att betyda väldigt mkt för mig/oss och det är något jag både uppskattar och värdesätter oerhört högt! Hon är en fantastisk människa på alla sätt och vet hur man ska göra för att få andra att må bra :)
Kärlek till dej <3

Då var det dags att finna något annat att göra en stund.
C-ya!

Bjuder på lite ögongodis här oxå
;o)







Sam Worthington


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej goding! Söta du! Och svek dig idag gjorde jag :-( Varit seg idag och vill verkligen inte jobba...Trött, trött, trött...Vi ses imorn! Pussar!!!

2010-05-05 @ 18:46:42
URL: http://www.ingridpling.blogspot.com
Postat av: sanna suomela

kika gärna in i min oriflame-blogg, där finns det

en massa tips om hudvård, hårvård, smink m.m =)

kramisar sanna!

2010-06-15 @ 10:13:22
URL: http://oriflamesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0