Amazing

Jaaa ni då sitter man här efter ett uppehåll igen =) är makalös på att INTE blogga.

Nu händer det en massa i livet känns det som. Men som jag och en väldigt fin person kom överens om så ska man försöka se allt positivt istället för negativt och jag har börjat med detta. Behöver jag säga att det känns lite lättare allting då? =) Iaf en del...

Har fått igång min bärbara dator + ett mobilt abonnemang så nu har jag a la computer iaf =). Fint det.

Imorrn blir det en sista arbetsdag innan min semestervecka och sedan tjänstledigheten i höst. Jo men visst sörrni jag har sådana planer. Nästa vecka går mitt flyttlass till Stenungsund. Där blir det grundkurs i florist. Mmmmmm så spännande =) Blandade känslor....

Men såklart mest positiva ;o)

Sov gott & Hej igen

<3


Kommentarer
Postat av: Ingrid, Carlos och Acci

Välkommen tillbaka <3 =)

2010-07-31 @ 13:53:19
URL: http://ingridpling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0