Lovely free day! =))

Är ledig idag och det är underbart! Har inget alls inplanerat och det är göttans! Ska snart ta en liten tur med vovven och sedan blir det att kura ner sig i soffan med katterna och godispåsen *mys*

Har varit så sjuuukt fotosugen sedan jag plåtade sist. Hade så jäkla skoj och bilderna blev fantastiska - really fun! =D Hade lite diskussioner om vi skulle fota idag med men då jag var nog lite väl impulsiv så hinns det nog inte med ;op Men nästa lediga dag så JA! Haha ;o)

Har fått bilderna också men vill inte lägga upp någon än då de inte är fixade och jag har inte hunnit diskutera med fotografen om det är okej. Utan har man inte diskuterat saken så är det så man visar dem inte helt enkelt. Gäller för alla parter. Fick även en som han hade grejat lite med men glömde kolla om det var okej =) Ingen brådska det heller! Huvudsaken att jag får se dem - tsss ;op

Igår såg vi på Avatar och jag säger bara det - Jag vill flytta till Pandora och bli en Avatar! THAT´S IT!!! Uuuuunderbar film! Jag tyckte om - jaaa daaaa =))

Ha en supermysig helg mina små hallon

<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul att du hittade min blogg! :) Tack, vad kul att du tycker det! :D Måste säga detsamma om dig, du fick många fina bilder igår! :)



Vore jättekul att ta en plåtning ihop! :) Det får vi ta och planera in.

2010-04-21 @ 20:19:20
URL: http://flashess.blogg.se/
Postat av: Lina =)

hej, är en fjorton årig tjej o jag vill så gäärna ha ditt bloggnamn så jag var tvungen att kolla upp vem det var ;D

fin blogg :)

2010-04-30 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0