Woop Woop

Idag tog jag mej en sovmorgon tills jag blev väckt av ett sms :) Men då hade jag sovit länge nog så det var bara upp och ut på en långpromenad med Keenahi på över 1 h. Gjorde oss gott det! Kändes konstigt att det nog var den sista långpromenaden där vi gick nu här i Stenungsund =/

Har sedan satt på en tvättmaskin, ska ner och starta nästa nu. Röjt på balkongen och packat in lite blombuketter som jag gjort å torkat. Ska röja ordentligt idag, se till att bli klar... herregud va sjukt konstigt det känns!!!!!

Nu är det Ellen och David Beckham som gäller! ;D Han har aldrig varit någon favorit hos mej då ALLA tycker att han ser så bra ut... Meeeen idag va han allt bra snygg! ;) Och vilken söt son! Eller alla sönerna är söta - de kommer att bli riktiga hjärtekrossare de ;) hehe...

Puss å Kram

<3



Gooooooodingar!!!!

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit i tvn,du ska packa:))

2010-12-15 @ 13:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0