Sicken kväll!

Gårdagen var bara SÅ underbart rolig! =D Började med tacosmys och Idol-final a la Hasselbacksmaffian ;D Sedan drog vi till "Baden" och skakade rumpa heeela natten lång!! De stängde 03 igår och jag stod väl ungefär konstant i 3 timmar och bara daaaaansade!!! :D :D :D jag verkligen ÄLSKAR att dansa!! :D That´s my life.... ooooh yes...

Igår ville tjejerna titta på dansfilmerna från när jag var med och tävlade i Formationsdisco Slovakien 2005 :) Det var så roligt att se igen!! Ååååh nostalgiiiii!!! Vill igen!! Satan vad jag saknade det där kände jag! Åka iväg på tävlingar, ha så jäkla kul, fixa sej, köra asset av sej och känna adrenalinet pumpa... Ååååh I love it <3

Idag är det bara på det igen :D Känns inte ens att jag var ute igår utan pigg som F A N och lääängtar tills jag får ut och skaka rumpa igen sen ;)

Hoppas på en galen kväll till

<3



Keenahi på morgonpromenaden till skolan igår morse
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0