PAAAAARRTEEEYYY!!! :D

Haft en bra dag i skolan. Hade prov i textning där vi skulle göra en affisch med ett budskap i en blombutik - något som skulle säljas. Jag skrev "STRELITZIA 50:-" och så målade jag två sådana blommor. Blev inte nöjd... men sedan är jag otroligt självkritisk oxå men den va inte helt okej... Men hon tyckte att den va fin/bra och inget att ändra så det vart ju tur iaf... :)

Sedan så fortsatte vi med de praktiska proven. Gjorde en julbukett idag som skulle va kompakt och "mumsig". Hon tyckte att den va jättefin, prisvärd och så skrev hon Budskap WOW :D :D :D Blev sååååå glad! Gör verkligen mitt bästa nu och försöker kämpa och då är det skönt med bekräftan på att det verkar lyckas... Inte ofta man känner sej själv duktig och braa så det är inga fel ;D tihi!

Nu ikväll så ska det smakas, känna, klämma, prova, titta, skratta - det är SEXPARTY på G!! Haha!! :D Ska bli en galet sjukt rolig kväll och nu är det dags för duschen och sedan fixa sig! Tjejerna kommer lite tidigare så blir det lite förfest här innan vi drar vidare till sexfesten ;op....

Köpte en ny cider idag som det är GLITTER i!!! Tihi säkert äcklig men jag kunde inte låta bli när den glittra! ;) Är ju litte jag över den - love sparkling <3 Hehe! Så den påbörjar vi kvällen med så får vi se hur den slutar och NÄR den slutar ;)

Love

<3



V.S-tävlingen i fjol ;)
Haha jag och en tjej fjanta oss vid VIP-bordet
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0