Långa Nätter

Idag hade vi utvecklingssamtal i skolan. Haha har inte haft det på oerhört många år och känns konstigt att ens kalla det så ;) Känner mej liten igen - tihi...

Jag ligger på gränsen emellan 2 betyg och svajar och har nu den här ytterst sista korta tiden att se till att jag tippar åt rätt håll ;) Vill ju få det bästa helt klart så det är bara att kämpa och hoppas på att hon kommer att känna att jag är värd MVG... Fick höra att jag utvecklats, att det märks att jag vill och brinner för detta. Fick en del tips och tänka på osv m.m ;)

Så nu ska jag käääämpa liiiite till! Ge det sista jag har och lite till :D Haha let´s go!

Idag hade vi ansvar att göra julfint i skolans matsal. Är ju även allmänheten (mest) där och äter och den såg sååå tråkig ut! Men efter att vi lagt våran touch så blev det julmys! ;) Jag och 3 (underbara) tjejer gjorde entrén och en stor grantomte som skulle stå i själva matsalen. Så fint så fint så... Gilla tomten - han är gossig :)

Skickade sms till tjejen som har lägenheten som jag skall flytta in i i Ksd och frågade om jag kunde flytta in tidigare än den 1/1 och det var inga problem för den står tom nu!!! Iiiih blev lite glad då faktiskt! :D Så nu längtar jag tills jag har ett boende som är mitt, fixa iordning och få en fast punkt igen. Trivs riktigt bra i Stenungsund men nu är det back to Karlstad som gäller och de mina där <3

Och badkar kommer jag att haaaa!!! Haha vilken lycka va?! ;D Hahahahaha....

Nu är det 16 dagar kvar sedan är tiden här slut =/ Och när 2011 börjar så får vi se vad det året har att erbjuda mej... Har en del tänk (skräll) om det men bara framtiden som vet... Spännande....

Dags att äta något kanske, börja flyttpacka och bara mysa i lägenheten <3 Bonde & Greys senare och det giller vi! ;D

Puss på er

<3



Foto: Christer P / X-Design
Makeup & Styling: Jag
Modell: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0