I Need Your Love

Haha alltid lika kul med dessa Anonyma Kommentarerna ;) Men du där i Trollhättan: SOM jag har packat idag! ;op hehe!

Trots lite tv på middan där så har jag röjt som ett as idag så nu har jag ont i rygg, skuldra, ögon, armar och är TRÖTT på skiten!!!! Och det verkar aldrig ta slut =/ suuuuuck!! Fattar inte hur jag kan ha så mkt grejer?? Just nu ser det ut som en soptipp härhemma och hur opersonligt som helst då typ allt är nerpackat! =( inge kuuuuul....

Men idag har jag fått beskedet att lägenheten besiktas imorrn och jag får ta över hennes nyckel på lördag. De andra får jag kvittera ut när jag betalar januaris hyra i början av den månaden... de måste ha fått hyran först nämligen men vi kom överrens om att vi kunde göra såhär... De var mest oroliga för att om något hände med lägenheten så stod den fortf på den andra tjejen fram tom 1/1. Men jag övertygade dem om att jag är skötsam och vill bara ha ett hem nu ;) <3 Skulle aldrig låta något hända med den vare sig nu eller sen! Jag ska ju bo där! Och inte tänker jag låta någon bli störd eller nåt heller... nänä här är vi ordningsamma sörrni :p

Poppade popcorn förut till Bonde - typ det enda som finns kvar att äta ;) Men eftersom jag är lite disträ ibland så lyckades jag ju bränna den första påsen... jäklar va det rök! Haha fick slänga den i slasken och spola vatten ;p haha jag är makalös jag vet ;) Men nästa gick bättre och de vart så goda såååå!!

Just nu så står Keenahi och pratar bakom mej.. vet inte vad han vill riktigt.. nog mest uttråkad.. matte har inte varit särskilt rolig idag.. samt att det ser ut som F A N just nu =/ hmmmm....

Endast 2 dagar kvar nu! Alltså i ÖVERMORRN så slutar jag och flyttlasset beger sig mot Karlstad?!?!?!?! Helt sjuuuuukt konstigt känns det!!! Ett halvår har svischat iväg bara! Och detta har jag redan tjatat om och kommer att nämna mer imorrn oxå skulle jag tro ;) UNBELIEVABLE!!!!!

Hmmmm som sagt inte riktigt klar med allt... får la fortsätta =/ pust... suck... stön....

;)

<3



Gonatt
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0