I don´t believe that anybody feels the way I do about you now

Alltså den här helgen har varit den bästa på mycket länge!!!

Igår när vi kom till Frida så fixade vi tacos och drack vin. Sedan blev det att fixa iordning sej. En riktig tjejkväll med, kläder, smink mm överallt och fixa fixa varann ;)

Det dracks Mora-Nisse och kördes armbrytning - haha så jäkla grymt!! Sedan drog vi ut till ett ställe som hette Sjökanten. Det var mkt folk och spelades riiiktigt bra musik! Jag visste inte var jag skulle ta vägen där ett tag. Grym låt efter låt avlöste varann! Mumma säger jag bara!

Därefter blev det fyllekäk vägg i vägg innan vi stapplade hemåt på höga klackar i vintriga Lysekil ;) Väl hemma så kröp vi ner i säng. Haha blev 3 st i Fridas dubbelsäng och det va så mysigt såå - sov görgött :p.

Keenahi var med hela kvällen förutom på krogen och han mådde som en prins <3 Han verkligen älskar tjejerna och han bli så fint omhändertagen av dem. Gullungarna säger jag bara!

ÄLSKAR ER

<3

Idag har det varit pizza med mina Hasselbackslovelys och en massa tjöt om helgen som varit. Nu längtar vi redan till nästa för då blir det grejer igen!!! Jiiihaaa! ;D

*Love it*

Pussas å Kramas

<3



De underbara fina
<3



Jag & Norrland kör hårt
;)



Keenahi är liite ledsen i ögat
för att han var tvungen att stanna
hemma när tjejerna begav sig ut
i natten
;)



Outfit från fredagens parrty
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0