Hurtbulle!

Träffade på Ingrid med våra dogs i eftermiddag! Har inte sett Keenahi så lycklig på sååå länge tror jag som när han träffa Carlos :D Sa till honom redan inomhus att vi skulle gå och träffa Carlos och det är så roligt att se att han verkligen vet vad det ordet betyder ;) Han började vifta på svansen direkt och bli förväntansfull och när vi kom ut så sökte han direkt efter honom! Sååå gulligt! 2 stora hanar som trivs sååå bra ihop ;)

Han träffade även Acci för första gången och vart STÖRTKÄR!!! Acci var dock inte liiika förtjust idag ;) Men som det sägs: Kärlek börjar alltid med bråk ;) Och jag tror att det kommer att bli huuuur bra somn helst till slut. Det syntes redan i slutet av träffen ;) <3

När de begav sej hemåt så tog jag och Keenahi oss ut på en långpromenad. Vi passade även på att ta en springtur tillsammans. Såå duktiga så ;) Men det var inte det lättaste i det här vädret skall jag säga er! Kylan gjorde det svårt att andas och det gjorde ont. Men vi höll i så mkt vi kunde iaf ;)

På kvällen sen kom Jossan och Björn med lite grejer till mej och hjälpte mej att få upp en lampa som jag så snällt fått av dem! Uppskattar SÅÅÅÅ mkt! De är underbara - jämt å ständigt.. världens finaste <3

När de åkt så tog jag tag i min lägenhet och har börjat att packa upp!! Lite ordning har jag väl börjat å fått men det är även väääldigt rörigt! Haha saker öööööverallt! :D Hela köket är fullt av tidningspapper - hehe ser inte klokt ut :D Men guu så bra det kommer å bli da! :p

Puss på er

<3



Schnygg!
<3


Kommentarer
Postat av: mami

Så roligt för vår lilla Boff att äntligen få träffa Carlos!Coolingar godingar bägge två:)

2010-12-23 @ 09:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0