He Lives In You

Oj oj oj vad kreativ man har varit i skolan idag! Fuuullt ös! Vi fick ett kompendium med olika "ordrar" och skulle göra dem på tiden som var avsatt till respektive beställning. Kul att jobba under press och jag fungerar mycket bättre då tycker jag! Det blir bara att man gör och hinner inte tänka och överanalysera allt ;) Har jag tid på mej så blir jag så osäker, tror inte på mej själv.. Nu har jag inget val utan måste va klart innan tiden är ute! Så det är nog så jag måste jobba... för jag KAN.. det har jag märkt nu till sist :) Det är ju detta med självförtroendet... inte alltid så bra då vaaa... men vi får skärpa oss med det! ;)

Ska fortsätta imorrn för vi hann inte med allt idag. Har inte så många kvar dock :) Ska även ha prov i textning. Ska göra en affisch. Hoppas det går bra =/ Imorrn slutar vi kl två också - så sköööööönt!

På kvällen imorrn så är det sexparty hos Malin som gäller i Stenungsund och trol utgång. Sedan på lördag så drar jag & Keenahi till Lysekil för finfin kväll med 3 underbara tjejer! Blir ev utgång där med men vet att det räcker med att vi skall umgås så blir det gaaalet! ;D tihi längta!

Så hoppas på en bra helg!

Nu är det bara 15 dagar kvar....

Blev ROSAD imorse oxå! Tihi sååå gulligt! <3 Trodde jag aldrig och tycker att det är en oerhört gulligt <3 Perfekt för mig som ÄLSKAAAAR blommor ;) Kan aldrig få nog - vill man göra mej glad så ger man mej något i blomväg... tihi även maskros går hem ;) hehe!!!!

Puss på dej

<3



När jag var med och tävlade om att
bli en svensk VS - ängel
förra sommaren
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0