Funny fun fun funny

:)

Sov som en liten prinsessa inatt <3 Ringde om strömmen imorse oxå så nu är det fixat. Tycker dock att det är så mysigt med alla tända ljus så det är sånt som lyser i mitt boende mest ;op hehe...

Haft en bra dag idag - me likey likey ;)

Keenahi är bosatt ute på balkongen nu, ligger ihoprullad som en liten kringla och sover djupt. Där mår han som en prins vill jag lova ;)

Idag hängde det en påse på min dörr - en preeeesent - till mej?!?!?! :D Iiiih va glad jag blev! Det var ett ljus som luktar bubbelgum, sprakar och lyser finfint! Taaaaack Emma, Eva & Sofia. Ni är fantastiska och gjorde mej så GLAD <3

Nej men man kanske skulle ta och packa upp lite ;)

Kyss

<3



Närbild på min å Fridas brudbukett som vi gjorde i skolan
*saknar er*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0