Florist - Javisst!

Så nu var man florist alltså :) Känns konstigt men så äre märrä ;op!!!

Varit en jobbig dag idag full i känslor... Hade en trevlig kväll på Harrys går som avslutades med pyjamasmys hemma hos mej tillsammans med Lina & Frida (Helena saknades :(..) <3

Började dagen med en julklappslek och jag fick 2 paket när leken var slut :) Därefter var det jultallrik som skolan bjöd på och det va väl gött med årets första julmat ;)

Efter mat och prat så var det dags för betyg - och diplomutdelning. Då brast det för mej - lesseeeeen =( Så tråkigt att behöva skiljas från alla. Vissa känns det mer för än andra... Har hittat 6 fiinfina vänner som jag håller väldigt kär och vill ALDRIG mista <3 Hoppas verkligen att vi kommer att hålla kontakten forever and ever <3 De är så fruktansvärt underbara och jag älskar de sååååå... SAKNAR redan :((((((

Har sedan gråtit till och från hela dagen av olika anledningar... jobbigt just nu =(( Så mkt som händer och så mkt känslor....

Fick dock ny energi och kände mej starkare efter att ha pratat med min underbara vän Josefine ikväll <3 Vi pratade i över 1,5 h och det behövdes verkligen.. Så härligt att vi kan prata om ALLT mellan himmel och jord :) Och imorrn så ska jag först få hjälp med flytten och sedan ska vi paaaaaarrta på kvällaaaaaa!! :D

Så även fast en "jobbig" dag så fick jag nu ny kraft tills imöra - It will be wiiiild ;D hehe LÖÖV IT!!

Nu är det mys med mami & papi framför teven. Min underbara pappa och äldsta bror hjälpte mej med flytten idag. De lastade kärran full och var typ klara när jag kom hem. Uppskattar det SÅ mkt och det hoppas jag att de förstår <3 Så svårt att visa tacksamhet i ord eller gester ibland.... ÄLSKAR ER <3

Ha en trevlig kväll så hörs vi imöra -
då får jag min nya lägenhet och heeem
;)



Bukett som gjordes på min väg mot att bli florist -
och nu är det DET jag är :)!!!!!!

Pussah!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0