Du gör mej glad :)

Idag har det varit en mycket bättre dag! Har ju 3 grejer som jag ska göra om av det senaste vi gjort men idag ägnade jag mej åt nåt helt annat för att rensa skallen så ska jag försöka imorrn :D

Idag gjorde jag en krans med kottar. Fick mäla fast en och en - tog lite tid men det blir nog bra när det är klart :) Sedan bar det aV på en liten roadtrip med klassen och Kicki vår lärare :) Det var så många borta i klassen idag så vi skulle ha slutat tidigt men så bestämdes att vi skulle åka iväg till en butik ist :) Så vi satte oss i bilen och åkte till Ljungskile till en jäääättefin butik i ett hus. Riktigt shabby chic! Åh vad jag älskade det stället! Kände för att sätta mej i något hörn och va väldigt tyst så att jag blev lämnad där ;) Haha såååå mysigt och fina grejer! Ville ha så mkt! Tänk om man hade haft pengar =/.... Fick så mkt inspiration!!

Längtar ännu mer efter min lägenhet nu och försöka göra det fiiiint :) *gilla*

Har även varit till min favoritfrissa Lisa idag oxå och fräschat upp håret! Gjorde underhåret mkt mörkare, fyllde i utväxten med blonda slingor och ljusade upp överhåret lite mer. Klippte även topparna. Blev som vanligt riktigt bra och känner mej fräschare ;) Likeyyyyy!!!! ;D

Ikväll blir det Desperate och vin med finfina tjejer <3

Pussen

<3



Jag & Underbara Jenny i fredags!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0